Skrzynka pocztowa
Reklama billboardowa
Wprowadził: ING Group
Podpatrzone na: http://www.flickr.com

Jakim sposobem uzyskać sukces w kampanii reklamowej – bannery w Krakowie

Reklama zewnętrzna jest uznawana nie bez przyczyny za jeden z najskuteczniejszych jej rodzajów. Niemal każdy user od razu wyłącza przeszkadzające reklamy na stronach internetowych, a wiele ulotek oraz gazetek reklamowych wrzucanych do skrzynek pocztowych – jest nieraz natychmiast usuwanych. Z kolei znakomicie rozplanowana reklama na billboardach lub plakatach to niewątpliwie doskonały pomysł – jest w miarę trwała, bezproblemowo dostępna dla wielu potencjalnych klientów , jak również rzadko kiedy potrafi zniechęcić tak, jak wyskakujące okienka lub gazetki w reklamie indoor.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.