Skrzynka pocztowa
Reklama billboardowa
Wprowadził: ING Group
Podpatrzone na: http://www.flickr.com

Jakim sposobem uzyskać sukces w kampanii reklamowej – bannery w Krakowie

Reklama zewnętrzna jest uważana nie bez przyczyny za jeden z najefektywniejszych jej rodzajów. Prawie każdy user od razu wyłącza natrętne reklamy na stronach internetowych, a wiele ulotek , jak również folderów reklamowych wkładanych do skrzynek pocztowych – jest często natychmiast usuwanych. Z kolei dobrze rozplanowana reklama na billboardach bądź plakatach to bez wątpienia świetne rozwiązanie – jest w miarę trwała, łatwo dostępna dla wielu potencjalnych klientów , jak również rzadko kiedy zniechęca tak, jak wyskakujące reklamy lub foldery w reklamie wewnętrznej.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.