Media
telebim reklama
Podpatrzone na: www.medas-media.com.pl

Jak profesjonalnie promować firmę?

Reklama jest dźwignią handlu – właściwie każdy słyszał to porzekadło i zdaje sobie sprawę z tego, ile jest w nim prawdy, zwłaszcza w sytuacji, kiedy prowadzi własne przedsiębiorstwo. Reklama ma liczne formy, w zależności od tego, w jakim miejscu są potencjalni odbiorcy, jakie dostępne są media i w jakich lokalizacjach da się umieścić wydajną, przykuwającą spojrzenie reklamę, jaka zapadnie w pamięć.
Wprowadził: PREVOLUTION

Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa - agencja PR ci pomoże

Kreowanie wizerunku jest zadaniem, które zwykle spychane jest nisko na liście spraw, nawet w sporych przedsiębiorstwach. Bywa, że firmy wcale nie mają w swoich strukturach menedżera zajmującego się public Relations, nie mówiąc o całym departamencie.Absolutnie warto jednak rozplanować odpowiednio budżet i zainwestować w dbanie o wizerunek jakieś środki. Najlepiej zwrócić się do osób specjalizujących się w tej kwestii
podczas grania
Wprowadził: BagoGames
Podpatrzone na: http://www.flickr.com

Dla jednych to ciekawe, dla innych okropne czasy. jak pogodzić te dwie rzeczywistości? Wychodzi na to, iż jest to mało realne

Dawniej to były czasy – powiedziała babcia do wnuczka. Był to jej komentarz gdy ten nie wychodził przez kilka dni z domu. Siedział tylko przed komputerem, lecz babcia nie miała pojęcia, co on tam robi. Widziała tylko jakie światła, błyski, no i słyszała wybuchy, słowa w obcym języku. W rzeczywistości wnuczek gra w gry komputerowe, ale babcia nie jest w stanie tego zrozumieć, bo jest z innej epoki. Dawniej by nie nudzić się w domu każdy bawił się na dworze. Dzisiaj jest na odwrót.
książka
Podpatrzone na: www.morguefile.com

Badania satysfakcji klientów – co i jak

Ponad pół wieku temu stworzono marketing. Od tamtego czasu eksperci tworzą nowe teorie, a fachowcy w biznesie oraz w wyspecjalizowanych agencjach trudnią się praktyką. Dzisiaj każda działalność biznesowa, która chce odnieść sukces, musi na poważnie zajmować się kwestią szeroko pojętej promocji.
WWW
Wprowadził: Bull3t
Podpatrzone na: http://www.flickr.com

Monitoring mediów w zasięgu każdego przedsiębiorstwa

Dzisiaj monitorowanie mediów społecznościowych, tj. monitoring social media nabiera określonego znaczenia. Globalna rewolucja daje możliwość na zabranie głosu każdemu użytkownikowi Internetu. Monitorowanie mediów ma zastosowanie w szczególności do tego, by wyznaczyć te najistotniejsze dla konkretnej branży czy konkretnego przedsiębiorstwa dane.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.