Reklama
Banery reklamowe
Podpatrzone na: http://pixabay.com

Promocja banerowa dla Ciebie

Najpewniej o tym nie czytaliście, ale banery są stosowane przez ludzkość od tysięcy lat. Gdy w minionym wieku udało się odsłonić zniszczone przez eksplozję Wezuwiusza dawne Pompeje, archeolodzy odkryli promocyjne slogany, nakreślone na ścianach domostw. Nakłaniały one do zakupu określonych towarów bądź wizyty u danego usługodawcy – zupełnie tak jak dziś.
Banery reklamowe
Podpatrzone na: http://pixabay.com

Reklama outdoorowa w dalszym ciągu skuteczna

Zdanie znajdujące się w tytule tekstu jest jak najbardziej prawdziwe. To jasne, że obecny rynek reklamowy jest podbity przez marketing internetowy i telewizyjny, mimo to promocja outdoorowa nie straciła swojej skuteczności i jest wciąż popularna wśród przedsiębiorców. Omawiamy 3 nietrudne kroki, które trzeba zaliczyć, by efektywnie reklamować swoją firmę w ten sposób.
baner
Wprowadził: Elliott Brown
Podpatrzone na: http://www.flickr.com

Wydruki i nie tylko „od ręki”

Reklama dźwignią handlu” powiada popularne przysłowie. Jeżeli ktoś próbuje zarobić na sprzedaży dóbr lub oferowaniu usług powinien być świadomy jak reklama wpływa na sprzedaż i budowę relacji między firmą a klientem. Bo jeśli nie rozreklamujemy naszego produktu lub usługi to jak klient ma się o nich dowiedzieć? Może oczywiście zajrzeć przypadkiem do siedziby firmy ale na pewno warto mu w tym pomóc. Jednym ze sposobów na zostanie zauważonym na rynku jest reklama wizualna. Wszechobecne banery i ulotki świadczą o skuteczności tego typu promocji, gdyż nikt nie inwestowałby w reklamę, która nie jest skuteczna.
Reklama na billboardach
Podpatrzone na: billboardy-reklama.pl/

Nowoczesny marketing

Każdy wie, że w obecnych czasach bez efektywnego marketingu ciężko zdobyć sukces w biznesie. Zagadnienie promowania jest od dziesiątków lat przedmiotem badań mas naukowców na całym świecie. W Polsce znajdziesz mnóstwo fachowców w tej skomplikowanej dziedzinie.
Reklama outdoorowa
Wprowadził: Sebastian "XU" Głowala
Podpatrzone na: Sebastian "XU" Głowala

Promocja w dobrych rękach

To oczywiste – dzisiaj działalność nie ma szans na sukces, o ile mądrze nie korzysta z dobrodziejstw marketingu. Dlatego znaczny odsetek działalności gospodarczych w naszym kraju rekrutuje specjalistów, którzy trudnią się kwestią jak najszerszego rozreklamowania marki.
Reklama outdoorowa
Wprowadził: Sebastian "XU" Głowala
Podpatrzone na: Sebastian "XU" Głowala

Ogłaszaj się na ulicach miasta

Jednym z powszechnych sposobów na reklamowanie danej marki jest zastosowanie billboardów. Są to tablice lub plakaty o dużych formatach, używane na zewnątrz budynków. Stanowią jeden z bardziej typowych elementów wyglądu wielkich metropolii, podobnie jak neony. billboardy częstoposiadają oświetlenie, co sprawia, że są widoczne również nocą. Ten typ reklamy jest niezwykle skuteczny, ze względu na rozmiary.
Reklama billboardowa
Wprowadził: ING Group
Podpatrzone na: http://www.flickr.com

Jakim sposobem uzyskać sukces w kampanii reklamowej – bannery w Krakowie

Reklama zewnętrzna jest uważana nie bez przyczyny za jeden z najefektywniejszych jej rodzajów. Prawie każdy user od razu wyłącza natrętne reklamy na stronach internetowych, a wiele ulotek , jak również folderów reklamowych wkładanych do skrzynek pocztowych – jest często natychmiast usuwanych. Z kolei dobrze rozplanowana reklama na billboardach bądź plakatach to bez wątpienia świetne rozwiązanie – jest w miarę trwała, łatwo dostępna dla wielu potencjalnych klientów , jak również rzadko kiedy zniechęca tak, jak wyskakujące reklamy lub foldery w reklamie wewnętrznej.
Mały podatnik czyli kto?
Wprowadził: www.sxc.hu
Podpatrzone na: www.sxc.hu

PR to podstawa

Już ponad pół wieku temu marketing obwołano osobną gałęzią uniwersytecką, badaną przez rzesze akademików. W tym czasie też w przedsiębiorstwach narodziły się komórki odpowiedzialne za kreowanie wizerunku firmy oraz działy reklamowe. Teraz specjalistów od PR zatrudniają przedsiębiorstwa prywatne, państwowe oraz instytucje władzy, takie jak na przykład Rada Ministrów.
Fotografia
Wprowadził: http://sxc.hu
Podpatrzone na: http://sxc.hu

Czym jest fotografia produktów?

Wielu początkujących fotografów myśli jedynie o rozpoczęciu kariery jako fotograf ślubny. Nie jest to nietrafiony pomysł, ale zaczęcie kariery w tego typu profesji związane jest z walką z dużą konkurencją. Dużo łatwiej jest wyspecjalizować się w określonej niszy.
długopis
Wprowadził: www.iconfinder.net
Podpatrzone na: www.iconfinder.net

Atrakcyjne gadżety dla firm jako promocja

Wśród propozycji większości przedsiębiorstw, wytwarzających gadżety będące przedmiotem marketingu poszczególnych marek, firm i przedsiębiorstw, odnaleźć można m.in. długopisy reklamowe. Wyszukane długopisy z atrakcyjnymi wzorami, w pasy, minimalistyczne, zawierające tylko nazwę oraz logo firmy, dodawane są do dóbr i usług, oferowanych przez firmy. Różnego rodzaju długopisy reklamowe, które dostępne są na rynku w niewysokich cenach, oferowane są z nadrukiem, grawerem – w przypadku długopisów metalowych, jak również w zestawach piśmiennych.
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.