Reklama
Reklama outdoorowa
Wprowadził: Sebastian "XU" Głowala
Podpatrzone na: Sebastian "XU" Głowala

Ogłaszaj się na ulicach miasta

Jednym z popularnych sposobów na reklamowanie wybranej marki jest użycie billboardów. Są to tablice lub plakaty o wielkich wymiarach, wykorzystywane na ulicach. Jest to jeden z bardziej charakterystycznych elementów krajobrazu wielkich miast, podobnie jak neony. billboardy częstoposiadają lampy, co sprawia, że są widoczne także nocą. Ten rodzaj reklamy jest bardzo skuteczny, z uwagi na wymiary.
Naklejki na ścianę
Wprowadził: Kids Town
Podpatrzone na: www.kidstown.pl

Efektywna forma reklamy

Naklejki na szyby to oryginalny i stosunkowo nie zbyt kosztowny sposób na skuteczną reklamę firmy czy działalności gospodarczej, któremu warto się przypatrzeć bliżej. W dwudziestym pierwszym wieku duże ilości problemów z kwestiami promocyjnymi firmy są w stanie pomóc rozwiązywać doświadczeni fachowcy od reklamy oraz działań marketingowych. Niewątpliwie warto odwiedzić parę firm zajmujących się taką działalnością, aby mieć istotne rozeznanie.
Reklama billboardowa
Wprowadził: ING Group
Podpatrzone na: http://www.flickr.com

Jakim sposobem uzyskać sukces w kampanii reklamowej – bannery w Krakowie

Reklama zewnętrzna jest uznawana nie bez przyczyny za jeden z najskuteczniejszych jej rodzajów. Prawie każdy użytkownik internetu od razu wyłącza przeszkadzające reklamy na stronach www, a wiele ulotek , a także folderów reklamowych wkładanych do skrzynek pocztowych – jest nieraz błyskawicznie usuwanych. Z kolei wspaniale przemyślana reklama na billboardach lub plakatach to zdecydowanie świetne rozwiązanie – jest stosunkowo trwała, bezproblemowo dostępna dla wielu możliwych klientów oraz rzadko kiedy zniechęca tak, jak wyskakujące reklamy albo gazetki w reklamie wewnętrznej.
długopis
Wprowadził: www.iconfinder.net
Podpatrzone na: www.iconfinder.net

Atrakcyjne gadżety dla firm jako promocja

W ofercie większości przedsiębiorstw, wytwarzających dodatki będące przedmiotem marketingu danych marek, firm oraz przedsiębiorstw, wyszukać można m.in. długopisy reklamowe. Wyszukane długopisy z atrakcyjnymi wzorami, w pasy, minimalistyczne, mające jedynie nazwę i logo przedsiębiorstwa, dołączane są do dóbr oraz usług, proponowanych przez firmę. Rozmaite długopisy reklamowe, które dostępne są na rynku w interesujących cenach, oferowane są z nadrukiem, grawerem – w przypadku długopisów metalowych, jak również w kompletach piśmiennych.
Mały podatnik czyli kto?
Wprowadził: www.sxc.hu
Podpatrzone na: www.sxc.hu

PR to podstawa

Już ponad pięćdziesiąt lat temu marketing stał się osobną gałęzią uniwersytecką, rozwijaną przez tysiące naukowców. W tym czasie także w przedsiębiorstwach pojawiły się zespoły odpowiedzialne za kreowanie wizerunku marki oraz działy reklamowe. W obecnych czasach zawodowców od PR wynajmują przedsiębiorstwa prywatne, krajowe oraz instytucje rządzące, takie jak chociażby ministerstwa.
Reklama outdoorowa
Wprowadził: Sebastian "XU" Głowala
Podpatrzone na: Sebastian "XU" Głowala

Promocja w dobrych rękach

To niepodważalna sprawa – w obecnych czasach przedsiębiorstwo nie ma szans na sukces, o ile mądrze nie korzysta z dobrodziejstw marketingu. Stąd duży procent firm w Polsce opłaca ludzi, którzy zajmują się kwestią jak najlepszego wypromowania marki.
Lewitujące książki!
Wprowadził: Calvado
Podpatrzone na: Calvado

Notesy i kalendarze trójdzielne – drukarnie w Trójmieście

Niezwykłej jakości notesy, które znaleźć można w Trójmieście i pobliskich miastach, produkuje wiele drukarni. Jeśli chodzi o miejsca takie jak drukarnia Trójmiasto naprawdę ma się czym pochwalić – w każdej dzielnicy znaleźć można kilka takich punktów. Zwykle te cieszące się szczególną renomą drukarnie Gdańsk właściwie reklamuje, oferując korzystne promocje i oferty specjalne.
Program lojalnościowy
Podpatrzone na: www.spiceupyourblog.com

Działania i metody wpływające na wsparcie sprzedaży

Wybierając dzisiaj odpowiednie dla swojej firmy oraz dostosowane do jej możliwości wsparcie sprzedaży należy się zastanowić i dokładnie przemyśleć swoją decyzję pod najistotniejszymi kryteriami. Jeżeli chodzi o przygotowywanie i dalsze wdrażanie rozmaitych, wybranych przez firmę rozwiązań sprzedażowych, przyjrzeć powinno się bliżej marketingowi lojalnościowemu, który daje wyjątkowo szerokie pole manewru klientom.
segregator
Wprowadził: Dominic Zaidan
Podpatrzone na: http://www.flickr.com

Kreowanie wizerunku firmy

Przepisem na powodzenie marki jest zyskanie przez nią pozytywnego wizerunku. To czasochłonny i skomplikowany proces, który może zostać zaburzony przez chociażby jedną niewłaściwą kampanię marketingową. Zasadniczym etapem podczas tworzenia nowej marki jest założenie księgi wizerunku. Tego rodzaju księga określa ogół zasad stosowania logo i logotypu marki, ściśle określa wykorzystywane tam barwy, zawiera wzory listów i dużo innych. Standaryzacja jest podstawowym krokiem do osiągnięcia sukcesu, ogranicza podstawowe błędy szkodzące wizerunkowi, które nagminnie popełniają właściciele niewielkich przedsiębiorstw.
baner
Wprowadził: Elliott Brown
Podpatrzone na: http://www.flickr.com

Wydruki i nie tylko „od ręki”

Reklama dźwignią handlu” mówi znane powiedzenie. Każdy, kto stara się zarobić na sprzedaży dóbr lub oferowaniu usług powinien być świadomy jak reklama wpływa na sprzedaż i budowę relacji między firmą a klientem. Bo jeżeli nie zareklamujemy naszego produktu lub usługi to jak potencjalny klient ma się o nich dowiedzieć? Istnieje możliwość, że zajrzy przypadkiem do siedziby firmy ale warto mu w tym pomóc. Jednym z wielu sposobów na zostanie zauważonym na rynku jest reklama wizualna. Wszędobylskie ulotki i banery świadczą o skuteczności tego typu promocji, ponieważ nikt nie wydawałby pieniędzy na reklamę, która nie jest skuteczna.
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.