PR to podstawa

Praca, biznesmen
Wprowadził: www.s-lab.pl
Podpatrzone na: www.s-lab.pl
Już z górą pół wieku temu marketing został pełnoprawną gałęzią badań, badaną przez setki specjalistów. W tym czasie również w firmach narodziły się zespoły odpowiedzialne za kreowanie wizerunku korporacji oraz zespoły promocyjne. Teraz zawodowców od PR opłacają przedsięwzięcia prywatne, krajowe oraz instytucje rządzące, takie jak np. Sejm. Wiele ludzi myli PR z działaniami promocyjnymi, a to jest duży błąd. Pokrótce zatem rozwiejmy narastające wątpliwości w tej materii.

W wolnej chwili

Promocja w dobrych rękach

Reklama outdoorowa
Wprowadził: Sebastian "XU" Głowala
Podpatrzone na: Sebastian "XU" Głowala
To oczywiste – dzisiaj działalność nie ma szans na sukces, o ile mądrze nie korzysta z dobrodziejstw marketingu. Dlatego znaczny odsetek działalności gospodarczych w naszym kraju rekrutuje specjalistów, którzy trudnią się kwestią jak najszerszego rozreklamowania marki.


Marketing to przede wszystkim badanie mocnych i słabych właściwości marki, układanie komunikatów reklamowych, określanie grup docelowych i dalekosiężne wymyślanie następnych kampanii reklamowych. Od razu należy jasno zdefiniować, co to jest przekaz reklamowy. Reklama to komunikacja jednostronna, od firmy do klienta. Musi namówić go do zakupu promowanego dobra albo wybrania reklamowanej usługi. Dobra reklama musi wzbudzać emocje i trafiać wprost do wyznaczonego targetu. W przedsiębiorstwach najczęściej działają odrębne działy promocyjne, czasami jednak używa się usług, jakie wykonuje niezależna agencja marketingowa bądź agencja PR.

Mocne wejście Twojej firmy
Wprowadził: www.sxc.hu
Podpatrzone na: www.sxc.hu
Podstawowym zagadnieniem jednak, jakie realizuje agencja public relations, jest coś innego. Public relations to porozumiewanie się obopólne, od instytucji do konsumenta i na odwrót. W tym wypadku istotne jest wykreowanie solidnej relacji pomiędzy marką a bazą konsumencką. Znający się na rzeczy człowiek od public relations musi poznawać opinie konsumentów i na bazie prawdziwych informacji budować długotrwałą więź. Takie zadanie ma na celu trwałe kreowanie wizerunku. To oznacza, że public relations ma o wiele dłuższy czas wpływu, niż wielka nawet kampania reklamowa. Agencja public relations ma za zadanie dbać o dobre imię firmy, badając wydarzenia i prowadząc okresowe analizy opinii na temat firmy.

PR korporacyjny to rzecz niezbędna w dzisiejszej ekonomii. Bez budowania korzystnego imienia żadna korporacja nie podbije serc klientów. strategia public relations
Podpatrzone na: PR Time
19-04-09 10:20:04
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.