Sklep górski – najważniejsze elementy

Sklep górski to miejsce, w którym klient znajdzie niezwykle szeroki wybór produktów powiązanych z pieszymi wycieczkami, nie tylko górskimi. Obecnie obserwuje się znaczący wzrost liczby sklepów tego typu, jak również zwiększone zainteresowanie sprzętem tego typu. Także asortyment ulega poszerzeniu, a ceny stają się bardziej przystępne. By z tak wielkiej liczby placówek wybrać ten najbardziej odpowiedni, należy przyjrzeć się dwóm najważniejszym elementom, czyli na asortyment sklepu oraz jego pracownicy.
Asortyment
namiot turystyczny
Wprowadził: summonedbyfells
Podpatrzone na: http://www.flickr.com
Oferta prezentowana przez sklepy górskie jest różnorodna, jednak większość produktów powtarza się w ramach różnych placówek czy sieci. W sklepie górskim można nabyć odzież górską na każdą pogodę. Markowe obuwie trekkingowe, kurtki zimowe, czapki, czy też bielizna termoaktywna – to przedmioty stanowiące dużą część asortymentu. Można obserwować obecnie także zwiększenie liczby - więcej pod linkiem: www.scenariuszzycia.pl/ - firm wytwarzających odzież tego typu. Kolejnym ważnym elementem oferty jest sprzęt – campingowy w postaci namiotów i śpiworów, wspinaczkowy, wszelkiego rodzaju liny zabezpieczające, plecaki, latarki i inne rzeczy potrzebne podczas dłuższych czy krótszych wycieczek. Część sklepów oferuje także sprzęt sportowy w postaci nart czy desek snowboardowych. Bardzo popularnym obecnie produktem są kije trekkingowe oraz kije do nordic walking.

W wolnej chwili

Przygotowujemy się do wiosennego sezonu

Wprowadził: Sobienie Królewskie Golf & Count
Przedwiośnie sprawia, iż podejmujemy wiele postanowień, że przestaniemy całymi dniami tkwić przed ekranem komputera czy telewizorem i zaczniemy uprawiać sport. Nic dziwnego, że coraz więcej spragnionych aktywności zagląda do sklepów czy działów sportowych, z których obecnie znikają już towary związane ze sportami zimowymi, a pojawia się sprzęt, który potrzebujemy, uprawiając sport wiosną i latem.


Obsługa Niezwykle istotnym elementem jest personel. Sklep górski jest miejscem, gdzie obsługa odgrywa niebagatelną rolę. Ze względu na szeroką gamę produktów klienci wymagają profesjonalnego doradztwa. W związku z tym pracownicy powinni przede wszystkim mieć przydatną wiedzę na temat sprzedawanych produktów, potrafić dobrać odpowiedni do potrzeb klienta. Niejednokrotnie również sposób obsługiwania produktu wymaga wytłumaczenia. To także leży w obowiązku osoby pracującej w sklepie. Musi on być więc komunikatywny, potrafić swoją wiedzę przekazać w sposób klarowny i możliwie przystępny. nabywca powinien zostać poinformowany o gwarancji na dany produkt, jak również o prawie do ewentualnej reklamacji czy zwrotu. Cały proces sprzedaży powinien odbywać się w ciepłej atmosferze, bez nakłaniania klienta do kupna. będąc gościem sklepu powinien się on czuć w nim jak najlepiej.
19-06-09 07:03:04
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.